bliss.blog

De ce mergem la targ nunti ghid mariaj

February 13, 2015

De ce mergem la Targ Nunti Ghid Mariaj?

Targ nunti ghid mariaj?

Luna octombrie, suna telefonul, la capatul celalalt Geanina G. care ma intreaba cum mai merge activitatea, cum a fost anul 2014 in organizarea de evenimente si daca merg la Targ Nunti Ghid Mariaj. Eu ii raspund, desigur, este deja traditia noastra sa fim prezenti, deoarece nu as putea rezista sa nu mergem, cu rugamintea sa ne pastram acelasi loc ca in fiecare an. Cum sa nu mergem la cel mai mare targ de nunti din zona Moldovei?

Inchid telefonul si deja incepe agitatia, mergem, cu ce, cum, ce tema, ce culori, ce flori, oare ce si-ar dori mirii anului 2015 pentru nunta lor?

Targ nunti ghid mariaj este locul in care pot sa ma intalnesc cu cei mai multi viitori miri, unde pot vedea mult mai bine ceea ce va doriti, care sunt asteptarile voastre, care este friica voastra, ce va place, ce nu va place, cam cum vedeti voi evenimentul. Astfel si noi putem sa ne perfectionam, sa ne pliam cat mai bine pe cerintele voastre, sa cream acea legatura esentiala intre voi, ca si clienti, si noi, ca si organizatori.

Lucrurile stau cam asa, noi ne gandim, prospectam si facem un mic studiu cu privire la tendintele pentru anul 2015, insa de cele mai multe ori mergem pe intuitie, deoarece nu tot ceea ce se poarta este si ceea ce le place mirilor.

Mie imi place sa ma prezint in fata voastra, viitori posibili clienti, cu ceea ce imi place sa fac, cu ceea ce ma atrage pe mine, si, ca si regula, merg pe stilul meu. De ce spun acest lucru? Spun acest lucru deoarece daca faceti o mica prospectare o sa observati ca sunt foarte multe firme de organizari evenimente, insa fiecare are propriul stil, propria abordare si intelege fiecare diferit un eveniment. Fiecare pune in scena diferit personalitatea mirilor.

Daca, luam 5 firme si le oferim aceleasi flori, materiale, accesorii si le spunem tema, fiecare va face altceva, va aseza altfel, va vedea altfel tabloul evenimentului, va avea o alta abordare. Bineinteles ca toti vom face frumos, toti vom face bine, insa clientul alege ceea ce ii place ochiului lui, ceea ce se pliaza pe sufletul lui, alege ceea ce ii trezeste sentimente placute si ceea ce crede el ca se potriveste cu ideea lui pentru nunta sa.

Sa revenim…ajungem la punctul in care stim tema si elementele principale cu care ne vom prezenta in fata voastra, bineinteles pana la acest punct este cale lunga, discutii lungi si interminabile, de genul, e mai bine asa, ba nu e mult mai bine invers, dar daca punem asa…si acest lucru dureaza ceva timp.

Am ajuns la alegerea temei, acum trebuie sa ne concentram atentia asupra materialelor, culorilor (din punctul meu de vedere unul din elementele esentiale, deoarece in jurul lor se invart toate celelalte), diverselor elemente de decor, si desi ai multe prin atelier, de nici nu mai stii la un moment dat cate ai, incepi sa cumperi altele.

Ei…aici porneste etapa doi, cheltuielile, ai vrea sa cumperi cat mai multe, sa ai tot ceea ce vrei, dar ca de obicei toate au o limita. Achizitionezi ceea ce ai nevoie si mergi cu ideiile tale la…croitor, Claudia L.. Claudia L. ne primeste de fiecare data cu mare curiozitate, vede ceea ce i-am adus, si cu nerabdare astepta sa ii spunem ceea ce vrem sa facem, cum vrem sa arate, ce vrem sa exprimam prin decor. Ea zambeste larg, uneori rade cu pofta, deoarece explicatiile mele de cele mai multe ori sunt hilare intrucat vreau multe in fel si chip. Claudia L. se uita la mine si incepe sa spuna ea cum va face si ce va face, fiecare cu domeniul lui, o ascult, mai modificam pe parcus diverse elemente, oricum de fiecare data rezultatul este cel scontat.

Mai departe, ne vin si comenzile, aveti o comanda, mai aveti o comanda, si inca o comanda, toate sunt livrate si stau cuminti in asteptarea targului, pentru a-si indeplini misiunea, si anume sa va arate voua ce inseamna frumos.

Ajungem la elementele care tin de papetarie, trimit e-mail, dar de cele mai multe ori sun pentru a explica ceea ce imi doresc, deoarece si papetaria trebuie sa se incadreze cat mai bine cu toate celelalte elemente. Oana C. imi raspunde, intotdeauna foarte ocupata, dar ma asculta si mai vine si ea cu mici idei, la fel ca si mai sus, fiecare cu domeniul sau. Vorbim si de flyere, cele prin care stabilim contactul cu voi pe perioada targului, si asteptam comanda. Vin si ele si le adaugam celorlalte elemente, pentru a face cunostinta si pentru a colabora cat mai bine impreuna pe parcursul targului.

Ajungem si la saptamana targului, si la cea mai dificila alegere, FLORILE. Aici de cele mai multe ori alegem bineinteles in functie de tema si de ceea ce vrem sa transmitem, insa e greu deoarece toate sunt frumoase, si toate au personalitatea lor, fiecare in parte are altceva de spus dar, impreuna trebuie sa spuna acelasi lucru. Il sun pe Tiberiu si ii spun cam la ce m-am gandit si vorbim pana ce ,fiecare dintre noi, a inteles tot ceea ce trebuie. La fel ca si in cazul celorlalti colaboratori este foarte important sa ne intelegem unul pe celalat, sa ne ajutam reiproc, sa ne ascultam parerile si dorintele, sa fim practic pe aceeasi lungime de unda, sa rezonam impreuna, pentru ca rezultatul final sa fie cel dorit, si anume, sa va placa voua, viitorilor nostri clienti.

Mai exista o parte importanta, si anume, partea tehnica, pereti, tapet, suruburi, bormasina, surubelnita, masa, scaune si multe altele, care la fel trebuie pregatite si sa nu uitam de “trusa de prim ajutor” a organizatorului de evenimente. Aceasta trusa are de toate in ea, de la ata, ac, pistol de lipit, lipici, sarma, perforator, capsator si pana la multe altele care se pierd toate in aceasta trusa, dar care de fiecare data au fost de mare ajutor. Lipsa lor este pentru un organizator de evenimente un fel de sfarsitul lumii. Noi de fel suntem perfectionisti, cam asa ar trebui sa fie toti organizatorii de evenimente, si daca iti lipseste o chestie, cat de mica, si nu poti fara ea sa faci ceea ce ti-ai propus, efectiv simti ca nimic nu ti-a iesit bine. Te gandesti, visezi noaptea, ai cosmaruri fiindca nu ai facut cum aveai tu in minte. Bineinteles ca te adaptezi, cauti solutii, improvizezi, fiindca perfectiunea este foarte greu de atins, dar mereu trebuie sa ai la tine ideile si toate se rezolva.

Cel mai important lucru este partea umana si anume, echipa pe care o ai (team bliss cum ne place noua), deoarece fiecare isi aduce contributia cum stie el mai bine, si impreuna reusim sa facem ceea ce ne-am propus, fiecare dintre noi are o anumita sarcina, si fiecare sarcina, oricat de mica ar fi ea, este foarte importanta pentru tabloul final. Toate evenimentele noastre au in spate foarte multi oameni care muncesc, au nopti nedormite, zile care incep la 3 dimineata, picioare umflate, nervozitate, stres, mancat haotic si cateodata nemancat cate o zi intreaga, cearcane, dureri de spate (multumim Ketonal gel pentru ajutor), epuizare (multumim vitaminelor), cateodata si plans, telefonul practic este lipit de ureche, alergatura multa, oameni de toate felurile, mirese stresate si agitate, dar satisfactia este pe masura celor de mai sus.

Noi suntem performanti datorita multumirilor voastre de la sfarsitul fiecarui eveniment, a zambetului larg si ochilor plini de fericire al mireselor. De aceea va multumim tuturor celor care apreciati si recunoasteti munca si valoare echipei noastre.

Celor care ati avut rabdarea sa cititi acest articol, va multumesc, si sper sa intelegeti ca, cateodata, avand in vedere tot ceea ce implica organizarea unui eveniment, mai avem nevoie si de un multumesc din suflet, fiidca de cele mai multe ori noi facem pentru voi mai mult decat este omeneste posibil…dar ne place si de aceea vom face mereu acelasi lucru, tot ceea ce trebuie si orice sacrifiu pentru voi…mirii nostri.

Va multumim!

targ nunti ghid mariaj

team bliss targ nunti

  1. Fii la curent cu tot ceea ce facem. Scurt și la obiect.