FAQ

Shop

Ce metode de plată sunt acceptate pe blissevents.ro?

Modalitățile de plată pentru produsele și/sau serviciile comandate online sau telefonic sunt:

  • numerar la livrare
  • online cu card bancar
  • transfer bancar
Ce metode de livrare sunt disponibile?

Comenzile plasate online pe magazinul online blissevents.ro pot fi:

  • livrare la domiciliu prin intermediul partenerului Fan Courier
Care sunt costurile de livrare?

Livrările în România se fac împreună cu colaboratorul nostru FAN Courier http://www.fancourier.ro | 021 9336 apel normal fără suprataxă

  • Puteți solicita numărul AWB al comenzii dumneavoastră, trimițând un email către raluca@blissevents.ro.
  • Livrăm gratuit în Romania toate comenzile mai mari de 600 lei.
  • Taxa curier pentru comenzile mai mici de 600 lei se va adăuga în momentul plasării comenzii și se va calcula în funcție de adresa de livrare setată.
  • Livrăm (prin predare la courier) în Romania toate comenzile în 3-5 zile lucrătoare de la plasarea și respectiv confimarea comenzii pentru produsele care se realizează pe baza de comandă. Confirmarea comenzi se va realiza de către Bliss Events telefonic sau prin e-mail.
  • Livrăm (prin predare la courier) în România toate comenzile în 1 zi lucrătoare de la plasarea comenzii pentru produsele care sunt în stoc.
Cum pot returna un produs?

raspuns

Agenție organizare evenimente

Aranjamentele florale sunt realizate din flori naturale?

Da

Realizați aranjamente și din flori artificale?

Da, realizăm și aranjamente din flori artificiale pentru decorurile exterioare, cum ar fi: foto corner, stâlpi biserică. De asemenea, lucrăm și cu flori uscate și stabilizate.

Realizați și buchete de mireasă și lumânări de cununie?

Da, realizăm și buchete de mireasă, și lumânări de cununie. Bliss Events realizează tot ceea ce implică flori și decorațiuni pentru evenimente.

Când ar trebui să semnăm contractul pentru serviciile de wedding planning?

Pentru serviciile de wedding planning contractul ar trebui semnat în momentul în care v-ați hotărât să vă căsătoriți, înainte de a alege data, locația, muzica, deoarece împreună vom stabili ce este mai potrivit pentru nuntă dumneavoastră.

Când trebuie semnat contractul pentru serviciile de realizare aranjamente și decor?

Pentru aceste servicii ideal este să semnăm contractul după ce ați ales data nunții.

Oferta pentru nuntă este fixă și exactă, sau se pot fac modificări?

Puteți modifica ceea ce vă doriți pentru nunta dumneavostră până cel târziu cu două săptămâni înainte de eveniment.

Care este valoarea avansului?

Valoarea avansului este cuprinsă în intervalul de 300-500 lei.

Se poate semna contractul și plăti avansul on-line?

Da, după ce vom purta o discuție prealabilă în on-line sau telefonic veți primi datele firmei prin mijloace electronice (email, WhatsApp, Facebook Messenger), veți achita avansul și se va încheia contractul de prestări servicii.

Dacă se amână nunta ce se întamplă?

În cazul în care se amână nunta se va încheia un act adițional cu noua dată a nunții.

În ce arie geografică organizați evenimente?

Fiind o firmă de prestări servicii ne putem deplasa național și internațional, în funcție de disponibilitate. În cea mai mare parte organizăm evenimente pe zona de NE a României, județul Iași, Neamț, Botoșani, Bacău, Vaslui.

Unde ne putem întâlni să discutăm?

De obicei ne întâlnim cu viitorii noștri clienți la o cafea, sau on-line în funcție de preferințele fiecăruia.

Actualizare...
  • Niciun produs în coș.
Deschide chat
Aveți nevoie de ajutor?
Bună 👋
Cu ce vă pot ajuta?